15 Eylül 2010

Fikri Bey Sonunda Konuştu !!!

İçimde inanılmaz bir yazma isteği var. Ne yazacağımı ya da neden yazacağımı bilemesem de, bildiğim tek bir şey var 'yazmak' !! Belki de bu soruların cevapları zihnimde bir yerlerde cevap bulacaktır zaman içerisinde ama sanırım şu an kendime bile dürüst olamayacak kadar dolu ve yoğunum. Korkularım da var elbette ama bu saatten sonra geri adım atmak yok. 

Kendimi tanıtmak gibi bir durumum hiçbir zaman olmayacak. Belki de ilk olarak bu ana hatları çizmek, düşündüklerimi uygulamaya geçirme konusunda yükümü ve sorumluluklarımı hafifletecektir. Benim kim olduğum hiç önemli değil çünkü 'ben' ve 'sen' arasında hiçbir fark yok zaten. Kaldı ki, bu saatten sonra senin için 'ben', yazdıklarım ve senin bu yazılanlardan çıkarımların olacağım!

Bu sayfada neler yazacağım peki? Bunun tanımını şu aşamada yapmak inanın ki çok zor ama kaba hatlarıyla diyebilirim ki; burada, sürekli kızdığım ya da eleştirdiğim şeyleri yapıcı anlamda ifade ederek insanlara ulaşmaya çalışacağım. Herkesin sürekli eleştirdiği ve bir türlü birbirini beğenmediği bir toplumda, gerçek anlamda eksik olan şey de kanımca bu; 'Yapıcı eleştiri'. Ayrıca, okumuş olduğum ve ileride okuyacağım kitaplardan hoşuma giden kısımları kaynak ve referans göstererek yine burada paylaşmaya çalışacağım. Zaman içerisinde, içimdeki bu yazma isteği sönmez ise eğer, kendi adıma müthiş bir bilgi-birikim arşivi oluşturacağım. Benim adıma en önemli nokta da bu zaten.

Peki sizlerden ne istiyorum? Çok basit... Okumanızı! En azından yazdıklarım ve alıntıladıklarım hakkında düşünmenizi istiyorum. Sizden hiçbir farkı olmayan bir kişinin, sizler için yazdığı şeyleri, bir gazetenin herhangi bir köşe yazısını ya da hafta sonu ekini okur gibi okumanızı, hiç olmazsa bana bu şansı tanımanızı istiyorum...

5 yorum:

ayşegül dedi ki...

hoşgeldin :)

Fikri TUTUK dedi ki...

Çok teşekkür ederim.. Sizler de hoş geldiniz : )

arzu soylu dedi ki...

hoşgeldiniz..kitap okumayı seviyorum ve bir gazetenin ufak kuytu bucağında bir köşe yazısınıda.. yazılarınızı büyük bir merakla bekliyorum..

Fikri TUTUK dedi ki...

@ mayısmeleği: çok teşekkür ederim.. ben elimden geldiğince ve vakit buldukça yazmaya çalışacağım.. umarım merak ettiğinize değecektir yazılanlar!

VuslaT dedi ki...

Okudum, okumaktan keyif alıyorum.Anladığımı da okuyorum, anlamadığımıda..
Ama okuyorum.Sizide okudum.
yaz ne yazarsan yaz, yeterki yaz.Sevgiler../.